اخبار بازی و فناوری|بررسی لپتاپ و موبایل

گیموتک قصد دارد تا بروزترین اخبار بازی و فناوری|بررسی لپتاپ و موبایل را در خدمت کاربران قرار دهد.

اخبار بازی و فناوری|بررسی لپتاپ و موبایل

گیموتک قصد دارد تا بروزترین اخبار بازی و فناوری|بررسی لپتاپ و موبایل را در خدمت کاربران قرار دهد.

بررسی گوشی Samsung Galaxy A50

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۵۰ ق.ظ

مقدمه

شرکت سامسونگ امسال سری جدید گوشی‌‏های میان رده گلکسی A خود را معرفی کرد. یکی از این محصولات Galaxy A50 است. Galaxy A50 مدل بزرگتر سری جدید گوشی های میان رده‌ی گلکسی Aسامسونگ محسوب می‌شود. برای بررسی این گوشی با گیموتک همراه باشید.

طراحی

سامسونگ، Galaxy A50 را به عنوان گل سر سبد سری A میداند چرا که قابلیت های جالبی دارد. جنس بدنه این گوشی ترکیبی از شیشه و پلاستیک یکپارچه است. جنس شیشه گوشی دارای نکات منفی مانند مقاوم نبودن آن در برابر ضربه و ماندن جای اثر انگشت و لکه بر روی آن است که خوش آیند نیست.  رنگ عقب این گوشی خیره کننده است. غول کره ای به طراحی جدید عقب خود به عنوان 3D Glasstic اشاره می کند.

عقب این گوشی به صورت منحنی است که باعث میشود بهتر و محکم تر در دست قرار بگیرد. سامسونگ به جای استفاده از سنسور اثر انگشت در عقب گوشی، آن را روی صفحه نمایش به صورت نوری تعبیه کرده است و به این ترتیب برای باز کردن گوشی نیازی به جابجا کردن دست‏تان نخواهید داشت.البته در مواقعی که دستمان خیس است قدرت شناسایی آن بسیار کاهش می‌یابد.

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه فرمایید:

بررسی گوشی Samsung Galaxy A50

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۴
محمد صادق زاده

بررسی a50

بررسی galaxy a50

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی