اخبار بازی و فناوری|بررسی لپتاپ و موبایل

گیموتک قصد دارد تا بروزترین اخبار بازی و فناوری|بررسی لپتاپ و موبایل را در خدمت کاربران قرار دهد.

اخبار بازی و فناوری|بررسی لپتاپ و موبایل

گیموتک قصد دارد تا بروزترین اخبار بازی و فناوری|بررسی لپتاپ و موبایل را در خدمت کاربران قرار دهد.

بررسی کامل گوشی Samsung Galaxy A80 + ویدیو

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۲۷ ق.ظ

گوشی Samsung Galaxy A80، یک گوشی میان رده است که از قابلیت های بسیار جذابی برخوردار است. یکی از این قابلیت ها دوربین سه گانه کشویی چرخشی آن است. شرکت سامسونگ این گوشی را در تاریخ ۱۰ آوریل‌ ۲۰۱۹ (۲۱ فروردین ۱۳۹۸) رونمایی کرد. حال میخواهیم به بررسی گوشی Galaxy A80 به پردازیم. با گیموتک همراه باشید.


طراحی و صفحه نمایش:

جنس بدنه گوشی Galaxy A80 از شیشه با کیفیت و اطراف آن از فلز ساخته شده است که قرار گرفتن گوشی در دست، احساس خوبی را به مخاطبین انتقال میدهد. ابعاد این گوشی بزرگ 165.2 × 76.5 × 9.3 میلی متر است. مکانیسم فوق العاده دوربین A80 باعث افزایش ضخامت و سنگینی این گوشی شده است. به همین دلیل از این گوشی باید دو دستی استفاده کرد. 

دکمه روشن و خاموش (Power) در سمت راست و دکمه ولوم (volume) در سمت چپ تعبیه شده است. در قسمت پایینی این گوشی خبری از جک هدفون 3.5 میلی‌متری نیست. در این قسمت یک بلندگو، پورت USB-C و یک درگاه SIM (سیمکارت) قرار دارد.


صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن 2400 × 1080 پیکسل (393 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی) از نوع Super AMOLED، کیفیت بسیار خوبی را به مخاطبین القا می نماید. نسبت نمایشگر به بدنه گوشی A80 حدود 85.8% است که این حاشیه ی بسیار کم باعث حذف بلندگوی مکالمه بالای نمایشگر شده است. اثر انگشت این گوشی روی صفحه نمایش در نظر گرفته شده است.


برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه فرمایید:

بررسی کامل گوشی Samsung Galaxy A80 + ویدیو


نظرات  (۱)

لینک تصویر مشکل داره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی